طراحی و ساخت سیستم تشخیص نشت گاز و نشت دود با قابلیت تنظیم حساسیت آنها و تماس با مالک و فوریتهای ویژه
نوشته شده توسط : زپو

 طراحی و ساخت سیستم تشخیص نشت گاز و نشت دود با قابلیت تنظیم حساسیت آنها و تماس با مالک و فوریتهای ویژه


مقاله مورد نظر راجع به پروژه طراحی و ساخت سیستم تشخیص نشت گاز و نشت دود با قابلیت تنظیم حساسیت آنها و تماس با مالک و فوریتهای ویژه می باشد.

بوسیله این سیستم می توان در محیط های مختلف سنسورهای مربوطه (سنسور MQ5 و MQ9) را نصب کرده و نسبت به شرایط محیط مورد نظر، حساسیت هر کدام از سنسورها را تنظیم نمود و در صورت نشت و دود یا گاز سمی، هشدار دهنده ی صوتی و نوری فعال شده و سیستم بصورت خودکار با مالک و فوریتهای ویژه و یا هر شماره ای که خود تعیین می کنید تماس میگیرد.

توضیحات کامل را می توانید در بخش های بعدی مطالعه نمایید.

    در اماکن مختلف اعم از تجاری، اداری، مسکونی، انبارها ، کارخانجات و تمامی مکانهای دیگر خطرات زیادی این اماکن را تهدید می کند .

امنیت و حفاظت از این اماکن مهمترین مسئله و دغدغه مالکین می باشد.

یکی از این خطرات نشت دود و گازهای سمی می باشد که اگر پیشگیری و جلوگیری نشود خطرات جانی و مالی را چند برابر کرده و عواقب ناگواری بر جای میگذارد.

امروزه سیستمهای امنیتی در مدلها و طرحهای فراوانی ارائه و نصب می شوند. یکی از این سیستمها، سیستم اعلان نشت دود و گازهای سمی می باشد. این سیستم را می توان بر اساس نیاز مالکین طراحی کرده و نصب نمود.

این مقاله به بررسی مواردی از این نیازها پرداخته و بر اساس این نیازها سیستم مورد نظر را طراحی کرده و توضیحات مربوطه را در خدمت خوانندگان قرار میدهد.



خرید و دانلود  طراحی و ساخت سیستم تشخیص نشت گاز و نشت دود با قابلیت تنظیم حساسیت آنها و تماس با مالک و فوریتهای ویژه






:: برچسب‌ها: طراحی و ساخت سیستم تشخیص نشت گاز و نشت دود با قابلیت تنظیم حساسیت آنها و تماس با مالک و فوریتهای ویژه , نشت , گاز , دود , سنسور , تماس , فوریت پزشکی , حساسیت , طراحی , ساخت , پروژه , پایان نامه , مقاله , دانلود , دانلود پروژه , مدار , الکترونیک , برق , دانلود پروژه الکترونیک , دانلود پروژه دانشجویی , دانلود پروژه پایانی , سیستم نشت گاز , سیستم نشت دود , سیستم اعلان , تنظیم حساسیت , تماس با مالک , دانلود طراحی و ساخت سیستم تشخیص نشت گاز و نشت دود با قابلیت تنظیم حساسیت آنها و تماس با مالک و فوریتهای ویژه , طراحی و ساخت سیستم نشت گاز و دود , طراحی و ساخت سیستم اعلان گاز و دود , سنسور MQ5 , mq9 , atmega , میکروکنترلر , برنامه نویسی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: